onsdag 8 juli 2009

....

Veckan har rusat på och jag hinner inte med mig. I helgen som var har jag varit på auktion, blev inget köpt då jag inte hittade nåt...väldigt lite möbler var det. Till helgen är det både loppis och ny auktion, samtidigt naturligtvis, och jag funderar lite på om jag ska åka på nån av dem, eller ingen. Vi får se.
Regnigt och kallt blev det igen, hoppas sommaren kommer tillbaka snart! Nästan bara en vecka kvar att jobba, känns underbart!
Ikväll får vi besök av släktingar som ska fira dottern i förväg, imorgon fyller hon 10 år. Jag kan inte fatta att hon blivit så stor :-)
Nej nu är det dax att fixa lite med fikat innan de kommer.

Adios ~

1 kommentar:

Hallon & Blåbär sa...

Är så sugen på att gå på loppis.

Hoppas ni haft en bra kväll med massa gott fika och Grattis till 10-åringen.