tisdag 28 juli 2009

Vädret gör en tokig!

Mulet igår, regn idag. Tror jag blir tokig snart! Hade tänkt åka på en auktion idag men hoppade över det. Åkte ner på stan istället och shoppade lite med tjejerna. Det går mycket shoppingpengar när det är regnigt! Men vi hittade lite kläder och så var vi på en loppis & antikaffär och hittade en spegel med låda som dottern ska ha på sitt skrivbord. Den var jättefin med lite snirklingar i träet. Borde nog målas om men jag ska inte göra det nu. Nu är skrivbordet med låda färdigmålat och jag får se om sambon kan skruva i de nya handtagen ikväll. Om han hinner, han ska ju göra bilaffär ev i kväll...
Men till nåt annat; igår bokade vi tre hotellnätter, torsdagkväll åker vi på en kortsemester! Känns superkul! Vi ska gå på zoo, shoppa och besöka ett stort slott.....blir så uppspelt över det så jag inte vet vilket ben jag ska stå på! Slott är bland det häftigaste jag vet och att få besöka det och få gå på rundvandring och veta hur Svergies tidigare kungar bott....längtar, längtar!

Nån som vill komma på semester till norrland eller??


1 kommentar:

Titti sa...

Kan trösta dig med att vädret är då rakt inte bättre här...Ena stunden sol å andra spöregn...Svenska sommaren i ett nötskal :) ha en härlig dag!!!