söndag 19 juli 2009

Mycket och lite...

I helgen har det blivit mycket och lite gjort samtidigt. Några loppisar har det blivit igen och har även varit på handelsträdgården och fyndat lite mer pelargoner och jord billigt. Har planterat dem i den plåtbaljan jag löste på auktion förra helgen. Åkte på auktion igen idag, men det fanns inget av intresse så vi åkte snabbt vidare till en loppis. Där hittade jag bl a en stor tvättkorg, i korg, jättfin. Den är perfekt att ha nytvättat i innan strykning.
Idag har jag också plockat ner gardiner i sovrummet och tvättat, om lusten finns imorgon ska jag damma och putsa fönster innan de sätts upp igen. Men är också lite sugen på en Ikearesa, så vi får se vad det blir. Regn ska det ju bli visar vädret, och vad är bättre då än att shoppa lite :-)

Underbart att få hitta på vad som faller en in.

2 kommentarer:

Titti sa...

Haha,jaså IKEA drar ;) Själv håller jag mig därifrån så långt det håller :) På torsdag ska vi åka på Slättrne Gård å rida :) Längtar som tokig.Få rida häst med felfri växellåda :)) Lutar åt en till islänning för mig..Kanske kanske... Hoppas ni har en härlig dag å att ni ser solen,vi har bara regn :( Kram!

Cissi sa...

Shopping är bra regnterapi! :o)
Har inte varit på loppis på jättelänge, kanske det är dags nu. Man kan göra en del fynd.