söndag 31 augusti 2008

Mysig helg

Igår gick sambon och jag på bio och såg Arn. Den var jättebra. Jag tyckte ju om den första också, och den här var också bra. Innan gick vi till en spansk restaurang och åt jättegod mat. Jättemysigt :) Idag har det varit en riktig slappardag, och det är skönt. På förmiddan åkte jag till klubben och tränade lite, inte en kotte var där. Träningen gick sådär.
Sen hämtade jag barnen hos mormor, och skjutsade största dottern till kalas. Hennes mamma jobbar på ett hälsohem som ligger ca 1 mil utanför stan, och de hade ordnat kalaset där, med bad i den jättevarma poolen.
Eftersom det var en dag med strålande sol tog jag med mig kameran. Hälsohemmet ligger otroligt vackert, högt upp med utsikt mot vår stad. Jag var tvungen att fota lite. Önskar att jag hade en ännu bättre kamera! Men nån gång ska jag köpa en. Nu väntar en lugn kväll, jag tänker inte göra så mycket mer idag :)





Lillan ville att hon och hennes häst skulle vara med :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken utsikt! Härlig bilder, och vad fin headern är!
Kram

Jennyshemochharmoni sa...

Vilka härliga bilder du har tagit! Ser att du ändrat header också ;) Superfint! Kul att gå på bio, skulle jag vilja göra också! KRAM

Anonym sa...

Vad mysigt ni verkar haft det, hoppas att det fortsätter med fint väder hos er här regnar det mest hela tiden, lilltjejen mår bra lite gnällig men vi hittar på saker hela tiden...
Har inte ens sett den första Arn så jag kanske skulle se den
KRAMISAR

Anonym sa...

Vad härligt det ser ut där!! Fantastisk utsikt!!
Min hund driver mig till vansinne...En löptik finns väl i närområdet...Han piper å grejar å vägrar äta...Blir grymt less på´n.... Men det är som det är med det ;) Nu ska jag slöa en stund!!
Kramar/Titti