tisdag 13 januari 2009

Tycka januari är trist

Januari börjar kännas lite lätt trist ;) Känner starkt för att nåt ska hända, och det kommer det väl att göra så småningom. Det stundar 30-årskalas till helgen, sen ska vi snart (i slutet av januari) ha kalas för vår stora tjej som fyller 6 år. Fattar inte vart tiden tar vägen!

Snart ska vi också iväg på bröllop, ett ganska stort sådant. Det är som alltid jättekul med bröllop, och det är ju inte så ofta det händer! Jag undrar bara vad jag ska ha på mig...Känns som om det borde bli några rundor med stavarna innan man kan dra på sig en klänning. Eller nåt. En jutesäck? Asch, skulle gärna vilja ha en klänning men tycker inte att dom sitter så bra på mig....vi får väl se vad den här lilla stan kan erbjuda.
Det roliga är att bröllopet är i en annan stad, så då får vi bo på hotell, så mysigt att komma iväg lite..

Sen är jag också sugen på att boka biljetter till Henrik Schyffert som snart kommer till stan, och ska ha nån typ av stand up, vet inte om det är det, men jag gissar på att det kommer att bli roligt...och det vore inte helt fel att sitta och skratta lite. Synd bara att allt ska komma på en gång. 30-årskalas, 6-årskalas, bröllop (hotell), bröllopspresent, klänning, stand up. Ska jag skratta och ha lite kul ett tag, eller ska jag snåla och spara till mitt nya avlopp?

Valet känns inte så svårt, hahahaha.

4 kommentarer:

♥ Sanna ♥ sa...

Nej UNNA dig roligheter det är du värd... men ack avlopp är inte roligt om det brakar heller...
Hoppas att allt är bra med dig
KRAM

Anonym sa...

Hej! Visst är det svååårt att klä sig för bröllop å sånt?!?!? Jag är så snål (när det gäller kläder till mig) åxå så det är sällan man går å shoppar nytt... Å jag har samma problem m klänningar... Fast för min det beror det nog på att jag är byggd som en stubbe ;) Å axelbred :( Hoppas du har en bra dag!! Kramar!

Eva Loppan sa...

Hej Gumman!

Du kan nog allt ha klänning på dig:-) Du är så fin så!Men visst är det svårt att hitta nåt i denna lilla stad...och nu är det ju rea och inga nya kläder har kommit in än....

Kram Eva

Ann-Sofie sa...

Hej Camilla, med det lät ju inte alls som ett tråkigt Januari, va mycket grejor på gång!
Och håller med Sanna, unna dig ett skratt låter som väl investerade pengar...ska också försöka komma iväg på nåt här i vår...
Hoppas du hittar dig något fint!

Kramar Ann-Sofie