måndag 30 mars 2009

Hål!

Var till tandläkaren idag. Hål! Jag som inte haft hål på...ja jag vet inte hur många år men det är lääääänge sen! Fy vad tråkigt! Och dyrt blir det också! Tur att man får en del från jobbet =) Men nu måste jag alltså gruva mig i en månad innan jag ska laga, usch!

Idag har det annars tinat rätt bra. Det är slaskigt och solen har tittat fram lite då och då. Var iväg en sväng och tränade med hunden, gick bra. Sen har jag sett Färjan och skrattade mig igenom den....han är så rolig Färjan-Håkan =) Jag tror inte han själv förstår hur kul han är! Eller så är det min humor, hehe =)

Jag har sett ett bord och två stolar som finns på Plantagen som jag vill ha! Det ska stå utanför vår ytterdör i vårt "solhörn". Gillar det i gammeldags stil, men eftersom vi inte har den stilen i övrigt så blir det nog det andra bordet, men i vitt. På bordet ska jag ha lyktor och blommor under sommaren, och så ska man kunna sätta sig med en kopp kaffe om man vill det. Längtar! Tänk snart har vi den riktiga våren här!

Bild lånad från Plantagen, denna grupp gillar jag....

men även denna i vitt är fin...så vi får se vilken det blir

2 kommentarer:

Cissi sa...

*ryyys* Tandläkaren... Det är någon i vit rock = jag gillar det inte... Jag har också varit förskonad från hål länge men jag våndas varje gång jag går dit.

Möblerna var fina, jag letar också en sådan grupp till vår skuggplats.. :o)

Helena sa...

Usch vad tråkigt med hål... Jag har turen att av någon anledning begåvats med tänder som inte haft ett enda hål i mitt 34-åriga liv, vet inte vad jag gjort för att förtjäna den turen :)

Ha en bra dag!!