fredag 12 november 2010

Mysfredag

Idag har dottern varit i skolan och jag har varit på jobbet :-) Har fått en massa gjort, sånt är alltid skönt. Ärenden som hänger över en, som blivit klar. Härligt! Imorgon ska jag jobba extra då vi har rätt mycket att göra. Ska kliva upp tiiidiigt och börja ca 06,30 tänkte jag, så jag kommer hem någon gång. Sen ska tjejerna och jag hälsa på en kompis och borsta och gosa lite med hennes hästar. Det var meningen att vi skulle få rida, men tyvärr är alla tre sjuka! Sicken otur, men det kommer fler gånger ;-) Borsta och pyssla blir också mysigt, och sen lite fika på det blir jättekul.
Det är värsta myskänslan jag har just nu! Ute är det vitt och fluffigt av snön som har kommit, det är såå himla skönt att promenera i den klara kalla luften, jag hämtar verkligen energi.
Ännu mera är gjort i min tvättstuga, idag har jag fått belysning under väggskåpen, ska nog snart kunna visa nån bild därifrån också ;-)
Nu ska jag ta mig en rastningstur med hunden, sen blir det ett glas rött, lite ostkrokar och Idol. Hoppas ni alla får en mysig fredagkväll!



7 kommentarer:

Camilla sa...

En timme kvar!
Vem åker i kväll?
Hmm...får jag hoppas på Linnea?
Kram på dig!

Susanne P sa...

Japp...mysfredag även här!
Tacos & öl, kan det bli bättre?! Jo, Idol förstås!
Jag har inte haft någon favvo i år men jag hoppas att Andreas & Jay (?) blir kvar!
Olle är så inte bra ikväll..... :(
Kram

Susanne P sa...

Glömde: tändaren är köpt på Ö&B!

soffie sa...

å vilken mysig dag ni ska ha,
hoppas det gick bra att gå upp så tidigt.
vilken fin bild :)
kramå ha det toppen med hästarna

Malin sa...

Pyssla, gosa och sniffa på hästar, guuud så underbart! Saknar min hästar SÅ mycket, har varit utan 6 år nu...
Hoppas ni får en lika mysig helg som det låter som om ni planerar...
Kram

Semester & Mat sa...

KÄnner också att man fått mera energi nu när snön kom. Även om jag var lite emot den, men det är inte något att göra åt.
Det blir ju så mycket ljusare och mysigare ute.
Sedan kan man inte låta bli att längta till julen heller.

HA en fin söndag!

Helene sa...

Vilken fin bild !!
( är den hos dig )
Hoppas helgen har varit bra.
...och ha en fortsatt mysig söndag.
Kram Helene.