måndag 8 november 2010

Tränings-måndag

Igår kom det lite snö på backen, så underbart! Vitt och fint även om det bara är någon centimeter. Hela eftermiddagen var det handbollscup för lilla skruttan. Dom spelade tre matcher, förlorade två och vann en. Dom har ju bara tränat några veckor, så jag tycker att dom gjorde det jättebra. Och hon var så lycklig för att hon gjorde två mål också :-)
Idag har det varit jobba-jobba, mycket att göra och det ringer och ringer. Men skönt att det är lite ruljans så slipper man fundera. När jag kom hem gjorde jag en god maträtt som jag fått av en kollega, fullkornspasta med tonfisk, tomat, röd lök och fetaost. Jättegott!
Sen blev det en prommis med hunden och vi tränade även lite lydnad. Det var ett tag sen! Han var laddad som vanligt. Han är så otroligt duktig, synd att jag känner att jag inte har tid att utveckla honom. Inte just nu i alla fall.
Sen hem och så kastade jag mig på träningscykeln. Det blev 1,2 mil idag och shit vad slut jag var sen. Hade kunnat vrida ur kläderna, men så skönt när det är klart :-)
Nu ska jag ta en liten frukt och göra en kopp rött te (min favorit) och sätta mig framför teven och se Biggest Loser. Hoppas ni alla får en toppen måndagkväll!


Nu längtar jag efter mer snö!

5 kommentarer:

Helene sa...

Jag gillar oxå snö men inte när man måste ge sig ut på vägarna = ((
Åh kan du skriva ner det receptet...Det lät så gott och enkelt...
Ha en fin tisdag.
Kram Helene.

Semester & Mat sa...

Va duktig du är som "cyklade" så långt.
Ser faktiskt framemot snön, för att det då blir ljusare ute. Är ju så mörkt nu på kvällarna eller redan på eftermiddagarna.

Ha en fin kväll!

Camilla sa...

Oj....vad duktig du var!
Visst är det fint med snö men...nä...kan inte rå för det....jag gillar INTE snö.
Kram på dig!

Malin sa...

Shit vad du är duktig! Var får du all energi ifrån? Min har rymt nånstanns och jag hittar den inte ;-)
Pastan lät god! Allt med fetaost är ju gott!
Kram Malin

soffie sa...

oj va snöig vacker bild,här har det snöat ikväll å dte blir så vackert ute då,
kram