fredag 19 november 2010

Underbara fredag!

Så var den här igen, FREDAG! Dagen man längtar efter hela veckan :-) Den här veckan har varit riktigt fullbokad, på både gott och ont. Har inte hunnit blogga alls, men ibland blir det ju så.
I helgen blir det BAKA. Lussebullar är planerade, men sen kan det bli något annat oxå ;-) Nästa helg är det ju 1:a advent så då ska dottern stå på skyltsöndag och sälja fika för klassen. Så då ska det bakas inför det, men man vill ju ha lite själv också och jag tänkte vara ute i GOD TID. Säger man inte så varenda år??
Har suttit med Spotify och försökt få ihop lite bra låtar för träning. När man sitter där och cyklar vill man gärna ha lite musik som peppar igång en. Förra veckan gjorde jag ett besök med jobbet på stans gym, Golds. Vi blev visade runt och fick prova lite Qigong. Jätteskönt och avslappnande tyckte jag att det var! Så nu är jag lite sugen på att försöka ta mig dit och testa lite styrketräning, jag vet ju så väl att min rygg och mage behöver det! Har man kontorsjobb gillas det inte så mycket av kroppen....:(
Igår fick jag en fin teckning av yngsta dottern. Sånt som gör en glad i hjärtat :-))

Hoppas ni alla får en jättemysig fredagkväll!



7 kommentarer:

Susanne P sa...

Så fina ord innuti en liten gris....vem skulle inte uppskatta det!! Sååå gulligt! ;D
Kram

Helene sa...

Vilken fin teckning, sånt blir man ju så GLAD av = ))
Lusse-bullar ÄR gott, åt min första på ikea igår !!
Önskar dig en MYSIG fredag oxå...
Kram Helene.

Malin sa...

Visst är det så, fredagar är bästa dagen på hela veckan! Belöning för veckans slit på något sätt.
Jag vill oxå baka men med hela köket fullt med valpar så är det inte så lätt. Längtar efter saffransdoft, pepparkakor och julstämmning och jag vill inte köpa färdigt! Förhoppningsvis kan jag snart få "tillbaka" mitt kök...

Hoppas ni har en underbar helg!
Kram Malin

soffie sa...

å vilka vackra små ord ni fick,
ha en underbar lördagskväll

Camilla sa...

Gud så gulligt.
Svingulligt,skulle man kunna säga ;)
Kram på dig!

Semester & Mat sa...

Vilken gullig teckning, med så fina ord.
Längtar själv till den dagen då Grabben börjar på skriva, får väl se om man får några så fina ord ;)

Ha en fortsatt trevlig helg!

Helene sa...

Hoppas du har haft en mysig helg !!
Och ha en bra start på den nya veckan...
Kram Helene.