fredag 9 november 2012

Helg igen

Inte hann jag med något inlägg i veckan. Förstår inte varför då det har varit ovanligt lugnt här hemma. Ingen ridning alls för tjejerna den här veckan, så varje kväll har bestått av en lång skön promenad. Tog också ledigt ett par timmar igår och gick medan solen var uppe och det var ljust. Man måste passa på att få lite sol på sig den här årstiden!
Ikväll är sambon på whiskeyprovning med en kollega. Själv har jag gjort tacos och ätit med tjejerna, varit på kvällspromenad med hunden, och nu bara väntar in Xfaktor och senare se inspelning av The Twilight Saga Eclipse. Första och andra filmen har jag sett men inte denna. Hoppas jag håller mig vaken ;-) Önskar er alla en skön fredagkväll :-)


6 kommentarer:

soffie sa...

har inte sett någon av filmerna hoppas du orkade kolla och att det va bra:)

Camilla sa...

Jag har bara sett ettan.
Tyvärr...jag skulle vilja se dom andra också. Jag älskar vampyrer serier/filmer.
Kram!

Anonym sa...

Har inte sett någon av filmerna. Ändrar kanske på det?
Ha en skön lördag kväll.
/P

Semester & Mat sa...

Ja ibland räcker inte tiden till för bloggen, men det har vi alla läsare förståëlse för. För vi alla hamnar där emellanåt.

Kram

Jennyshemochharmoni sa...

Kollade in och såg att du börjat blogga igen :) Det har jag missat. Blir inte så mycket bloggläsande nu för tiden. Kul att du är igång igen. Kram!

Helene sa...

Var den bra ??
Ha en fortsatt mysig kväll.
Kram Helene.