lördag 24 november 2012

Måste hitta på något!

Jag börjar kunna det här med kryckor, vila, se på teve....hittade en lista ute på nätet som jag kopierar :-) Kopiera den gärna du med, kul att läsa vad just Du gillar!


Bästa maträtt? Åhh gillar så mycket, men en av de bästa maträtterna är oxfilé....mums!
Bästa efterrätt? Glass i alla former går alltid hem hos mig! Gärna med goda bär till, eller en god smulpaj :-)
Bästa dryck? Vatten!
Hatdryck och maträtt? Inte mjölk, usch, och gillar inte färdigmat, typ Billys pizza eller annan färdig fryst mat. Blä!
Bästa alkoholdryck? Rött vin är ju outstanding till en kötträtt, annars rätt ok ibland med en alkoläsk som inte är för söt...
Använder du smör på smörgåsen? Alltid, bregott ska det vara :-)
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis! Är min last som jag borde dra ner på....
Bästa soppan? En god fisk eller kycklingsoppa! Älskar soppa!
Favoritglass? Pinne, då är det Magnum Mandel, annars gammeldags vanilj






5 kommentarer:

Semester & Mat sa...

JA men du denna köttbit såg riktigt god ut och gärna som du skrev ett glas rött till...

TIDSOPTIMISTEN sa...

Vi tyckte lika om mycket på din lista där - fast jag gillar inte glass det var nog den enda skillnaden ;)
Kram Ullis och krya på dig ;)

Camilla sa...

Man får göra det bästa av situationen ;)
Du...den där köttbiten skulle sitta gott i min mage. Mums!
Kram!

Susihus sa...

Kul att få läsa och veta lite mer om dig.Håller helt med dig gällande färdigmat...brrr
Krya nu på dig
Kram

Susanne P sa...

Alltid roligt med listor!
Snor den när bloggidéerna tryter!
Kram