söndag 18 november 2012

Snart dax


Jag laddar för fullt just nu :-)
Till veckan är det dax att göra min operation och jag hoppas verkligen att det ska bli bra! Men jag gillar inte sjukhus så mycket, så det blir mycket pepping för mig själv just nu... Men känns ändå bra att jag har kontroll över pirret i magen :-)
Tänk att mental träning är så bra :-))
I fredags var jag och sambon ute och dansade, sista gången på ett tag för mig. Medelåldern var kanske lite väl hög, men vårt gäng hade riktigt kul, det har vi alltid :-)
Sen har jag ägnat helgen åt att städa, tvätta, stryka och handla, för att ha ordning veckan som kommer. Hoppar jag på kryckor kan jag kanske inte stå så länge ;-)
Tänk att man tror att man är oumbärlig ;-)
Igår såg jag på Så mycket bättre, gillar verkligen det programmet! Tycker att Darin är fantastisk, han gör musik som jag gillar och så verkar han vara så ödmjuk och sympatisk :-) Men de andra är också härliga, så roligt att få lära känna dem lite mer som privatpersoner, och inte bara artister.

Se den fina versionen av Darin och Ugglas "Astrologen"


Önskar er alla en bra vecka :-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar också Uggla. Tyckte dock att Miss Li förstörde sin låt. Men så är det när man gillar originalet. Darin däremot var hur bra som helst.
Lycka till med operationen nu och krya på dej snabbt!
/P

soffie sa...

nu har jag totalt missat vad det är för operation du ska göra, jag önskar dej lycka till å hoppas allt kommer gå bra. vi kollar med på så mycket bättre men de andra avsnitten har varit bättre tyckte vi här hemma även om Uggla är en favorit hos oss. kramen

Susihus sa...

Hittade hit via Pernilla. Hoppas att operationen går bra vad det nu är du ska göra, men aldrig skoj med sjukhus. Lycka till.
Kram

Semester & Mat sa...

Jag nästan skäms att jag inte sett ett helt program av så mycket bättre än denna säsong, tidigare säsonger har ju varit så bra. MEn tiden har inte funnits och vissa program gör sig bättre att se när de sänds och inte i repris.
Lycka till med operationen!

Helene sa...

Lycka till med operationen !!
Missa så mycket bättre i lördags...men ska se reprisen.
DARIN är super-bra tycker jag oxå.
Kram Helene.