torsdag 22 november 2012

Redan torsdag, veckan rusar iväg!
I måndags gjorde jag min operation och det gick jättebra :-) Skönt när man inte gillar sjukhus, men ändå kan få en bra upplevelse. Dessutom slapp jag må dåligt av narkosen den här gången, inga problem alls :-) Det största problemet är väl att ta sig fram med kryckor, och att försöka duscha utan att blöta ner bandaget på benet, är en konst i sig. Var helt slut efteråt!  Men i början på nästa vecka får jag ta av bandaget så då blir det förhoppningsvis bättre :-) Kan tänka mig att jag får hoppa på kryckorna tills stygnen försvinner, efter kanske en tio dagar. Tur att jag har två underbara tjejer som hjälper sin mamma med allting. Svårt ändå att inte kunna klara sig själv, är något jag inte gillar! Men träna på tålamodet får jag göra :-)
Önskar er alla en bra torsdag!

Här har vi en kille som är sin matte trogen ♥

4 kommentarer:

Camilla sa...

Å vad underbart att allt gått bra.
Och visst är det tur att du får hjälp av tjejerna...som du har hjälpt dom :)
Kram!

soffie sa...

va skönt att allt har gått bra, nu minns jag inte vad det är för op du gjort?härliga tjejer du har som hjälper sin goa mamma så bra, hoppas du inte har ont å det läker snabbt, kramen

Anonym sa...

Så skönt att allt gått bra. Hoppas nu du snart är på benen igen.
/P

soffie sa...

tack för dina fina ord....å hoppas nu det läker bra,kram