onsdag 25 februari 2009

Huvudvärk

Huvudvärk hela dagen igår, trots ett antal tabletter ville den inte ge med sig. Har fått nån blåsa inne i munnen och kändes som om jag hade grus i ögonen, så det känns lite som om jag ska bli sjuk...men det har jag inte tid med :) Försökte ta mig igenom gymnastiken för dottern och handling, men det var med verkligt tungt huvud. Sen bar det iväg hem och jag sjönk ner i soffan!

Tack för era goa kommentarer, försöker verkligen lyssna på kroppen, den är ganska tydlig med att säga när det får räcka...:)
Men imorse när jag vaknade så var den fortfarande kvar, ett riktigt dunkande...Hade också ont i nacken, vet inte om det beror på att jag känner mig halvhängig eller vad det är...men jag kände att jag var tvungen att stanna hemma från jobbet, orkar inte en dag till med den huvudvärken...
Så jag la mig och sov igen och vaknade först 9,45 då hunden tyckte att det var dax att stiga upp. Så jag masade mig upp, med aaaningens mindre huvudvärk! Tittar ut i solen, det skiner så vackert och gnistrar i snön. Man känner att solen verkligen värmer nu...underbart!
Nu ska jag fortsätta vila fram tills eftermiddan då det är dax att hämta barn....det är så skönt med tystnaden och en liten varm flatcoated retriever som värmer mina fötter:)

Kram till er ♥

3 kommentarer:

Hanna sa...

Hej Camilla!
Tack snälla för din komentar :)

Jo, Granit ligger i Birsta City... på nedre våningen. Dom har en ganska liten butik där, inredning o förvaring mm.

Ha d gott!
Kramar / Hanna

Anonym sa...

Bra att du tar det lugnt en stund!! Å hunden är ju en bra värmedyna ;) Ett bortglömt användningsområde för många jyckar (man kanske borde föra in det i rasbeskrivningen??) ;) Min värmer inte så bra..Han ökar snarare på ozonhålet med sina fisar ;) Ibland tror man att det är dags att utrymma bostaden pga attack med biovapen..Huuuu. Ha en skön dag! Kramar!

Anonym sa...

å va jobbigt med huvudvärken hoppas den är borta nu,
en goo kram till dej från mej