torsdag 26 februari 2009

Idag har jag varit på jobbet igen, känner mig piggare nu. Lönesamtal har det varit också, och måste säga att jag blev nöjd :)
Ikväll har jag gått på jour också, får verkligen hoppas att det håller sig lugnt så jag slipper åka ut och jobba. Lilltjejen är inte riktigt pigg, hon har haft ont i magen hela veckan och nu ikväll verkar hon bli lite sämre. Vet inte om det är någon variant på magsjuka, men jag hoppas verkligen inte det! Imorgon är det ju fredag....favoritdagen :)
Snöat har det gjort hela dagen här, men nu är man ganska nöjd med snö...nu längtar jag efter våren, värme och sol, som många andra verkar göra också :) Köpte mig lite vårblommor att titta på så länge.
Nä nu är det dax att sova, som sagt fredag imorgon, sen är det heeeeelg!

Kramis ♥


2 kommentarer:

Eva Loppan sa...

Fina blommor! Själv har jag suttit och kikat på IKEAS hemsida...längtar!

Kramis Eva

Anonym sa...

Hej! Lönesamtal minsann...Jag ska också på det,fast vi får inget mer för det.Bara enl avtal iår med alla besparingar som ska göras,men det blir ju alltid nåt!! Hoppas du får en bra dag idag! Jag går på moln...Lille Alfred har kommit till världen så nu är jag sååå glad! Har haft oro och ångest hela tiden för denna underbara vän..Många "Tänk om"....
Nä,nu ska jag dricka kaffe! KRAAAAAAAAAAM!