fredag 18 mars 2011

Fredag och busväder

Ja så kom det lite busväder med snö idag, och så är det fredag!! Men just nu känns det bara mysigt, vill bara göra middag och dricka ett glas vin och mysa, ta det lugnt :-) Veckan har gått fort som vanligt! Har lyckats cykla en kväll, mer blev det inte. Men en gång är mer än ingen alls! Sen är det ju dans på söndag också så då får jag en genomkörare där!
Slutade kl. två idag, riktigt skönt. Åkte och köpte min ansikts dagcreme, livrädd att den ska ta slut, kan inte klara mig utan den! Den är så superbra :-) Kommer inte ihåg nu vad den heter...
Ska ta mig en riktig slapparkväll ikväll, imorgon blir det till att städa av i huset, riktigt dammigt nu :( Hoppas ni alla får en skön fredag och helg!

8 kommentarer:

Camilla sa...

Jag hade förväntat mig snö idag,men inte en flinga kom. Som tur var!
Japp...idag är det fredag och det är dax för fredagsmyyyys :)
Kram på dig!

Titti sa...

Ha en superhärlig helg!! Kram!

jessica sa...

Ja lite somrigt ska man väll ha på bloggen ny tycker jag =). Men detta väder e inge roligt =/ vill ha sol ju. Hoppas du får en bra fredags kväll =).

soffie sa...

blä har toksnöat här med idag:(
men näta vecka har de lovat supervarmt hoppas verkligen det stämmer,
ha en mysig helg

Mita sa...

Visst är det skönt med fredagsmys,
Ha det gott vännen,
Kramen!

Mufflo sa...

Vädret bara är på sitt eget lilla vis. När man tror det är slut på snö så kommer det mer. Här är pudervitt i dag.

Pernilla sa...

Busvädret har töat bort här igen. Skönt!!
/P

Semester & Mat sa...

Jodå vi fick snö vi med i fredags, men det har också töat en hel i helgen. SKönt. Man kan känna att det finns hopp om våren nu.

Ha en fin måndag!