lördag 26 mars 2011

Underbara lördag

Lördagmorgon, solen skiner ute, det blåser och är svinkallt! Men ändå så mysigt med lördag :-) Blev en härlig frukost med kaffe och äggmacka, sen ner på stan och köpt present till barnens kusin som fyller 3 år idag. Vi har köpt en radiostyrd bil, hoppas han gillar den :-)
Blev lite shopping på Lindex också, dottern fick två nya toppar, jättefina. Sen hämtade jag ett paket från H&M med tunika, skor och kort jeansjacka. Tunikan åker nog tyvärr tillbaka då den inte satt så bra. Synd!Men jag får hitta en ny tunika nånstans då.
Tänkte dela med mig av den här underbara videon "guilty dog". Helt bedårande!
Önskar er alla en härlig lördag!

http://www.youtube.com/watch?v=uu3XG0QuM7s


8 kommentarer:

Mita sa...

Ja nog har solen skinit,men fasiken vad kallblåsigt det har varit.Fast jag har inte varit ute mycket. Måste försöka kurera förkylningen.
Japp nu har jag flyttat,lite ombyte förnöjer,*ler*
Ha det gott,
Kramiz!

Pernilla sa...

Nya kläder piggar upp. Ska nog ta mig till stan nästa vecka och se om jag hittar något kul jag också. Önskar dej en trevlig fortsatt helg.
/P

soffie sa...

grattis till 3åringen,han måste blivit toknöjd med den bilen,
krAMEN

Susanne P sa...

Så kul med lite nya kläder!
Kram

Malin sa...

Här var oxå kallt men strålande sol. Om han är bara så lite lik vår treåring så kommer han att älska den radiostryda bilen!
Jag älskar oxå tunikor men det känns allt mer som om dom är "ute", är svårt att hitta det numera tycker jag...
Kram

soffie sa...

ha en härlig söndag

Semester & Mat sa...

Va roligt att så pass mycket passade ändå i HM-beställningen.
När jag beställde med HM senast så var det mer än hälften som fick åka tillbaka.
Tunika lär du hitta någonstans, finns ju massor av sådana nu mot våren och sommaren.

Ha en fin tisdag!

Helene sa...

Jag gillar tunikor men jag tycker att det är svårt att hitta nån som sitter bra !!
( beror på vikten )
= ))
Ha en fin tisdag.
Kram Helene.