lördag 22 november 2008

Adventspyssel

Idag har jag knåpat och pysslat. Varit på stan och sprungit. Känt mig duktig :) Försökte hitta några nya tröjor, det börjar se så skralt ut nu i garderoben, men icke. Känns som om KappAhl bara har festkläder just nu, och Lindex bara en massa trista koftor. Och några fler affärer orkade jag inte springa i, då barnen var med, och ni som har barn vet ju hur lätt det är att hitta nånting då :)
Hem och började pyssla, fick helt plötsligt lust att göra en julblommedekoration själv. Jag hade inte allt jag behövde, så in i bilen igen och ner på stan. Lite hyacinter, mossa och annat fick följa med hem. Tyvärr hittade jag inte några fuskäpplen eller dylikt som jag ville ha, men det får gå utan. Kanske hittar jag det sen....Så här blev resultatet:


Eftersom sambon drog iväg 8,00 imorse med inventering, och har inte synts till än, beställde jag och tjejerna pizza, och nu blir det lite godis och mys framför teven....Skönt att bara slappa!

Hoppas att ni får en riktigt mysig lördagkväll :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket fint arrangemang du gjort. Hyacinter gör verkligen att julstämningen infinner sig. =) Kram