onsdag 19 november 2008

Snigelvecka

Tänk om man fått säga att det är fredag imorgon?! Den här veckan har hittills varit så mastig, med möten och utbildningar....jag är trött som sjutton! Projekt fågelbord ligger nere, men ska åtgärdas så snart jag hinner. Hehe, var iväg till målaren med den rosa färgen som skulle vara röd, och han erbjöd sig att bryta till den så att den verkligen blev röd :) Så nu hoppas jag att den blir okej....

En säck med några kilon fågelfrön är också inköpt och tänkte att den borde väl räcka ett tag. Tills jag fick höra om en kollega som köpte fågelmat för 800 spänn i månaden. Wow, säger jag. Då är man givmild...Nä, våra fåglar får allt hushålla med maten, det blir ingen frossa här inte!

Nej, nu är det dax för lite middag innan det är dax för skjutsning till fotbollsträning och en långprommis med hunden. Sen blir det nog soffan och Bonde söker fru, tror inte jag orkar mycket mer!

Adios :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

800 i månaden! Det var ena riktiga finsmakare... Glupska också kan jag tro!

Vi har inget fågelbord, det skulle nog snarare bli ett kattbord... :o)

Ha det gott i soffan ikväll!
Kram

♥ Sanna ♥ sa...

hmm jag köpte en sån man häller bollar i och jag säger det en vecka så är allt slut och massa smågröna nät finns bara kvar.. så jag har köpt en hink med bollar hittils för 159kr så jag lär väl komma upp i 600 om dom är så här glupska hmmm.. eller är det bara nu ibörjan dom äter så mkt??? har ingen koll måste jag säga ;0)
oljan är så lätt att göra om du vill ha recept på den snabbt och mkt bra lovar jag fasta krämen ochså bra men lite svårare att göra bara att säga till
KRAM