torsdag 27 november 2008

Snart älskade fredag

Idag har vi haft möte på jobbet. Det ska bli omstruktureringar. Själv drabbas jag inte så mycket, det finns andra orter som får det värre. Ändringen för mig blir att vi blir en större grupp och att vi får en ny chef. Ingenting händer före nyår, så vi får se hur det blir. Det ska nog gå.

Själv längtar jag oerhört efter att vara ledig. Hela min kropp skriker efter att få vara hemma och ta det lugnt, rensa mina tankar....Jag längtar efter att pyssla och i helgen ska det väl bli lite i allafall. Det ska pyntas med ljusstakar, bakas lussebullar och fixas och donas lite här och var. Innan man hinner blinka så är det nog måndag igen. Känns som om jag är onödigt positiv, hehe...
Idag har det snöat nästan hela dan, och nu har vi nog ca 3 dm! Vet inte om det kanske är mer på gång också, men det är ju bara mysigt :) Sambon tog ut skotern igår, och bara jag hörde ljudet kände jag att åååhhh vad sugen jag blev på att köra. Tänk att få dra iväg i den här mjuka snön *drömmer mig bort*
Nu ska jag krypa ner med min nya fengshui-bok, en liten stund innan jag somnar. För jag är trött.
Imorgon är det fredag. Jippi!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men nu du.. Nu är det fredag.. Underbart!
Skotern längtar både jag och mannen efter. Här i södern har vi ju inte så mycket nytta av en snöskoter.. Skulle vara vattenskoter i så fall.. :o))
Men vi har var sin uppe hos pappa. Det är sååå härligt att kunna ta sig upp på fjället!
Hoppas du njuter av kvällen!
Kram