fredag 20 februari 2009

Fredag!

Igår kom svaret på HD/AD-röntgen på Mirax. A-höfter och 0 på armbågar! Toppen alltså! Jag har nu bestämt mig för att börja träna lite smått, det går ju inte att ha vila hur länge som helst...Har hunnit träna två gånger den här veckan, körde igenom lite lydnad, och oj vad han tyckte att det var kul! Snacka om övertänd! Hade en leksak med mig och den massakerade och "dödade" han flera gånger om....men riktigt skönt trött var han sen i alla fall...

Inget fel på dom där höfterna....:)

Nu hoppas jag att det är sista dan med kyla på ett tag...! -19 grader imorse, igår var det -24. Men det snöar lite lätt nu och under morgondagen ska det snöa och bli mildare, bara några grader kallt. Ser fram emot det!
Just nu ser jag mest fram emot när jag slutar jobbet 18,00, få åka hem och sätta mig i soffan och bara vara. Se Let´s Dance och dricka ett glas vin. I helgen blir jag och tjejerna ensamma då sambon ska åka lite skoter. Tack och lov är han ganska pigg nu...däremot jag känner mig lite trött och sliten..men ska försöka göra något mysigt med dem, kanske gå på stan och fika, det var länge sen...
Nej nu är det dax att göra sig i ordning för att åka på jobbet....

Ha en mysig fredagkväll!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till röntgenresultatet, så skönt när man får besked om att det är ok.

Ja, visst är det mysigt att ha lite hönor, fast troligen inte så uppskattat av grannarna om man bor i ett villaområde, eller så gäller det att muta dom bra med vansinnigt goda ägg =)

Ulrika sa...

Härligt, grattis till fina höfter!!
Låter som bra idé tvsoffan ikväll, fast utan vin för min del då lillskruttan ammar!
Ha en fin helg!!

Kram från Ulrika

Anonym sa...

Härligt med bra AD/HD resultat!! En lättnad! Själv sitter jag på arslet å ids inte börja med nånting...Växer det mossa på mig tro?? Nää,jag ska...snart...sätta fart! Hoppas du får en majsig helg!! Själv ska jag jobba. Stora kramar!