måndag 9 februari 2009

Trött måndag

Så var det måndag igen. Gissa om jag blev snopen när jag vaknade 7,55!! Flög upp som en raket och visste inte åt vilket håll jag skulle springa! Ungefär som åsnan mellan två hötappar! Skulle ha varit på jobbet 8,15, men var där 8,50, tycker jag var rätt hyfsat ändå.
På eftermiddagen har jag varit med vovven till veterinären och gjort HD/AD-röntgen. Ska bli spännande att få svar...
Sambon fick komma hem vid lunchtid igår, och mår ganska bra. Helst skulle jag vilja att han var hemma hela veckan, men se han måste ju på jobbet...så imorgon tänker han jobba. Vad gör man???? *stora suckar och skakar på huvudet*

Försöker förtvivlat hitta på nånting positivt att skriva om, men just nu är det verkligen ingenting...inte känner jag heller för att fara på bröllop till helgen, helst skulle jag bara vilja vara hemma och vila. Har inte fixat några kläder än heller, och måste göra det senast imorgon för på onsdag ska jag till stallet igen med C och på torsdag är det Henrik Schyffert. DET tänker jag inte missa! Behövs nog lite skratt på den här gatan just nu :)


The 90`s med Henrik Schyffert


Hoppas ni får en härlig kväll :)

5 kommentarer:

Eva Loppan sa...

Du har en utmaning att hämta på min sida:-)

Kram Eva

Anonym sa...

Ska han jobba?? Redan?? Håller nog med om att han skulle hålla sig hemma till måndag iallafall...Men vad gör man?? Hoppas han mår bättre iallafall. Kram på dig!

Anonym sa...

Men stackare, vilken vecka ni haft.
Skönt iaf att din sambo mår bättre.

Otäckt att veta att man haft någon som utanför som snokat runt och tagit extraljusen. Tänk att folk inte kan låta bli andra saker, blir så arg.

Skickar lite styrkekramar och hoppas att ni får roligt på torsdag.

Anonym sa...

Håller tummarna för att bilderna från röntgen är bra. UA annars får det va!
/P

Helena sa...

Tack så jättemycket för kommentaren, den värmde :) Vad skönt att din man mår bättre!

Kram