måndag 23 februari 2009

Jag hinner inte!

Nämen nu är den igång igen. Karusellen! Snurrar så fort så fort, så man inte hinner med. När jag börjar glömma vad jag gjorde för en minut sen är det varningstecken. Stort. Och hela veckan är fullspäckad med gymnastikträningar, fiollektioner, ridning, fotbollsträning....sjukhusbesök, friluftsdag, skiddag. Medtag av egen lunch. Herregud!
Sen ska jag ha ett lönesamtal senare i veckan också. Gissa hur det kommer att gå? Det spelar ju förresten ingen roll, man kan ju inte deala så mycket ändå...
Och på lördag är det möte. Jag måste ju dit, för jag fick hicka igår när jag upptäckte att jag helt plötsligt fanns med i både tävlingssektionen och städsektionen på den lokala brukshundsklubben. Bara för att jag sagt att jag kan tänka mig hjälpa till. Det där "när det behövs" föll tydligen bort i mitt sms. Till att bli nånting permanent, som jag absolut inte har tid med!!
Bara tanken på hur jag ens ska få till träningstider med hunden två gånger i veckan som jag hade bestämt....och det går före!

Dessutom har jag en uppgift i powerpoint att göra. Tills nästa vecka. Jag som inte ens är så bevandrad i powerpoint. Men det får ju ordna sig. Sambon har ju efter sin sjukdom enorma mängder fakturor och annat att göra och har några kvällar framför sig med pappersarbete. Ibland snurrar det som sagt på.....

Hoppas ni åtminstone har en skön vecka....♥

5 kommentarer:

Elin sa...

Ja gud, det hoppas jag med.

Men Camilla, ditt inlägg låter så stressigt. Akta så du inte bränner ur dig. Massa massa kramar

♥ Sanna ♥ sa...

usch ta det lugnt vännen vill inte att du bränner ut dig!!!
ha en bra vecka trots aööt Kram

Ulrika sa...

Sätt ner foten och bromsa upp livet! Usch, inget kul när karusellen bara matar på sådär...

Kram!

Helena sa...

Oj, låter som att du har fullt upp. Tänk på att stanna till och njuta lite av något du verkligen gillar också :)

Anonym sa...

Oj vad du har att göra.Ta det lugnt så du inte går ini väggen!! Ha en underbar helg!! Kramar!!!