tisdag 10 februari 2009

Utmaning igen

Så var det dax för en utmaning igen. Har fått den från Eva och även från Titti. Detta gör man:

Gå in i mappen Mina bilder. Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen. Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den. Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om att de är utmanade.


Min sjätte bild i sjätte mappen är lilla bustjejen C som har frissat sig själv. Kolla bara på vänster sida hur mycket som fattas, bara några tåtar kvar....Men snacka om att hon var nöjd med sig själv :) Även bästa kompisen fick sig ett rejält lyft i håret. Det slutade med två tjejer med kort page. Bara därför måste jag ju visa hur hon såg ut efteråt, efter att frissan hade försökt snygga till det hela.....se nedan! Numera har håret växt ut och är ungefär lika långt igen.




Tycker jag snart sett den här utmaningen överallt....men provar att utmana Cissi och Elin!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den utmaningen har jag gjort hos mig redan. :o)
Kram

Anonym sa...

Tänk att alla barn tycker det är så roligt att klippa sitt hår :)

Rolig utmaning.
Kramiz

Eva Loppan sa...

Söta lilla C! Ja som tur är har Alexander kort hår annars hade han nog gjort samma sak. När han var 3 år tog han en spritpenna och ritade sig i ansiktet, tyckte att han kunden göra så då mamma målar sig på morgonen med:-)

Kram från en utarbetad Eva