torsdag 12 februari 2009

Usch vilka dagar vi haft det. Kallt som på Nordpolen, imorse var det -25 grader, och vi har haft kallt hur länge som helst känns det som! Inte känns det som det är någon vändning på gång heller! Jag fryser! Sen är det fullt upp på jobbet, telefonerna ringer sig varma...och inte är det bara glada människor som ringer, näää.....jag hoppas det lägger sig snart, man känner sig som ett kolli när man kommer hem.

Ikväll ska sambon och jag äntligen se Henrik Schyffert, ska bli så kul! Hoppas verkligen att vi får skratta lite...Han började jobba igår, och har lovat dyrt och heligt att han ska sitta på kontoret och bara ta det lungt. Jag hoppas att han gör det också...men han tyckte att det hade gått bra igår, och imorgon är det ju fredag ♥ tack och lov!
Vi har gemensamt bestämt att vi inte ska åka på bröllopet på lördag. Jag som har sett fram emot det har efter den senaste veckans händelser inte känt för det alls...Tror att det var lite för mycket, först barnkalas hela förrförra helgen och nu lunginflammationen förra veckan....Så det känns bra att få vara hemma och ta det lite lugnt. Mormor ska ändå ta hand om barnen som vi hade bestämt, så vi ska ägna oss åt varandra och bara mysa istället. Ändå måste vi få in lite ved och städa av lite, men vi får ju göra det ifred utan störningar och gnäll :) Kan behövas nångång!
Nej nu ska jag snart skjutsa M till sin fiollektion och efter det blir det middag och promenad med hunden. Sen är det bara att göra sig i ordning för skrattfest!!

Sköt om er!

Kramar Camilla


Animationen har jag hittat här


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hua, vad kallt ni har, här gnäller vi nu när vi haft som mest 5 minus ett tag.
Hoppas ni fått många skratt och haft en mysig kväll.

♥ Sanna ♥ sa...

Oj vad kallt!! här är det 2 minus och nedåt var det ännu varmare när jag var där vårkänslor!!
Hoppas att ni får en underbar kväll nu!!
KRAM

Anonym sa...

Brr... lika kallt som här. Fast idag så var det "bara" minus 10 :)

Låter som att ni kommer att få en mysig helg.

Och vi ska ha det jättebra .
Kramiz