lördag 5 september 2009

Höstpyssel

Idag blev det en loppisrunda igen, men inga fynd. Jag var på ett par nya ställen och det är alltid kul. Hade tänkt åka på en auktion imorgon men skippar det!
Sambon och jag var och tittade på klinker idag, till våra hallar. Hittade ett fantastiskt snyggt som vi sååå gärna skulle vilja ha, men det kostar liiite för mycket. Vi ska se om vi kan hitta något liknande som är billigare. Hoppas man hittar något, för när man väl hittat något man gillar är det svårt att tänka om!!
Barnen har haft avslutning på fotbollen idag och kom glada hem med sina "medaljer". Dom är så söta...:-)
Det blev en runda på Garden Center också idag. Blev så inspirerad av Jennys hem och harmoni som hade gjort så fina höstdekorationer! Inte för att jag hade någon frukt att göra av (tyvärr knappt ett äpple har vi fått i år), men det blev iaf en kruka med lite höstfint. Kanske blir det lite mer också snart, klurar på att göra någon form av krans :-)
Annars blir det soffan ikväll, ska ut en runda med hunden nu innan jag sätter mig. Min trötthet har inte riktigt gett med sig, även om jag drog mig till strax före nio imorse. Ska försöka ta lite mer sovmorgon imorgon, men jag har lite svårt att ligga längre än till nio...Skönt iaf att jag fick ledigt på måndag!! Då ska jag pyssla och fixa, längtar jättemycket!

Hoppas ni alla får en skön lördagkväll! Kramar ♥







6 kommentarer:

soffie sa...

Loppis är alltid kul!
va roligt att fixa iordning hemma hoppas ni hittar det ni vill ha till ett rimligt pris.
Ha en go lördagkväll

Susanne P sa...

Ibland så måste man "ramla över" ett fynd. Det går liksom inte att leta ett fynd...
Lycka till!
Kramar
susanne P

Camilla sa...

Tack för din fina kommentar.
Kram på dig./Camilla.

Jennyshemochharmoni sa...

Vad mysigt du har gjort! Fin kruka du har, gillar den! Kul att du gillade mina arrangemang också, det skoj att pyssla :) Ha en bra och skön måndag! Stor KRAM

Ulrika sa...

Ååå vilken fin kruka *vill ha* :-)

Jobbigt när man hittar något man verkligen tycker är fint, som ert klinkers, då är det svårt att 'tänka om'! Och konstigt att man alltid faller för något som är för dyrt :-(
Hoppas ni hittar något fint ändå!!!
Kram och ha en fin vecka!

Pernilla sa...

Så fina krukor då har. Annat än mina söderblommade sommarblommor som står kvar och kämpar.
/P