torsdag 3 september 2009

Trött

Imorgon är det fredag igen, favvodagen :-) Veckorna bara rusar och nu är det september. Men helt okej då det har varit 20 grader eller över hela veckan :-) Har känt mig väldigt trött i veckan, onormalt trött. Men det är så svårt att komma i säng när man har en hel bunt med underbara inredningstidningar att läsa ;-)
Just nu är det så rörigt pga alla renoveringar, det är spånskivor, brädor, isolering, redskap...bara det blir man trött av! Men samtidigt är jag så uppskruvad över hur kul det blir när det blir klart. Till helgen är det dax att inhandla väggfärg till tvättstugan, och ev titta på klinker till hallarna. Dyrt blir det också. Vi sparar och sparar....
Idag blev det ingen riktig träning som jag hade tänkt, blev en promenad upp i skogen där det blev lite övningar med hunden. Det är skönt att vara i skogen, helst när allt känns rörigt och lite stressat...skogen lugnar...:-) I tisdags sprang jag iaf 5 km, får se om det kan hinna bli nån mer träning i helgen.
Nu ska jag ta det lugnt en stund och försöka komma i säng snart...så jag orkar en fredag också. Har sökt ledigt på måndag och håller tummar och tår för att jag får det, skulle verkligen behöva vara lite för mig själv en dag :-)

Sköt om er och hoppas ni får en underbar fredag ♥

3 kommentarer:

soffie sa...

verkar som många redan går å är trötta ,
Kanske är det att vår sommar aldrig blev ordentlig,
Hoppas nu att hösten kan fortsätta va vacker å runt 20grader,
må gott

Camilla sa...

Ha en bra fredag!
Kram.
/Camilla.

Susanne P sa...

Är även jag inne i ett sömn-rus för tillfället!
Hamnade här genom min älskade systers blogg, (Camilla)förövrigt Noice fan...(dock inte jag!!!)
Fantastisk bra blogg du har!
Kram
Susanne P