måndag 28 september 2009

Kör en liten måndagslista...

Upp ur sängen: Vaknade 7,00 och insåg att ryggen inte ville vara med...kan jag ha förlyft mig igår kanske?? Kände ingenting då...

Frukost: Havregrynsgröt med kanel...och kaffe

Kläder: Mysbyxor, sockar som jag nästan inte fick på pga ryggen, topp och kofta. Fryyyser...

Humör: Inte så bra, ryggen gör ont

Planer idag: Ja, inte så mycket att göra än att följa rådet om att inte ligga, sitta eller stå...utan GÅ så inte ryggen stelnar ännu mer...:(

Väder idag: Blåser som sjutton och kaaallt...

Lyssnar på: Tystnaden inne, blåsvädret ute...

Läser: Med glädje nya tidningen Må Bra! Blir så inspirerad av den!

Hoppas ni får en skön måndag!
:-)

4 kommentarer:

Jennyshemochharmoni sa...

Aj då, lät inte kul alls med ryggen! ryggskott? Tyvärr har jag inget runt bord, vad jag vet :) Man vet aldrig vad som kan komma fram ur gömmorna sedan :) KRAM!

Susanne P sa...

Inget kul när kroppen inte gör det som knoppen vill...
Hoppas att du fick en bra dag trots allt.
Kram
Susanne P

Camilla sa...

Önskar dig en trevlig tisdagskväll.
Kram på dig./Camilla.

Titti sa...

Ajaj,Ja var rädd om ryggen!! Här är det full rulle...Snickar´n är här så det hamras febrilt...
Hoppas få in element snarast..just nu är det Hotell Kölden... Kram!