torsdag 24 september 2009

Kattunge = utgifter

Idag var vi tvungen att köpa en ny säng till 6-åringen. Söta rara lilla katten tyckte nog att det var en skruttig säng, så skruttig att den kunde kissas i :/ Ny dyna måste vi ju köpa, men då hon har en växasäng som hon ärvt av storasyster så känns det bortkastat att köpa en dyna till den. Hon skulle få en ny säng, MEN inte nuuuu, när vi sparar allt vi har till renoveringar. Men nu blev det en säng ändå och jag hoppas det blir bra...gillar inte hastköp...
Har jag haft huvudvärk ett par dagar nu, har ont i nacken, skitjobbigt att ha huvudvärk så ofta. Jag måste köra på med mer träning, det har blivit lite tunt med det nu några veckor. Men vad gör man när tiden och orken inte räcker till?? Ja det blir som en ond cirkel, för lite träning-ont i nacken och ryggen - blir tröttare och orkar inte, får ont...och så rullar det på. Har varit ute på en prommis med vovven, men det dunkar fortfarande...så jag tar lite tabletter och sätter mig framför teven och snart Idol...

Ha det bra :-)

Inga kommentarer: