torsdag 24 februari 2011

Runt runt

Jag vet inte vart den här veckan tog vägen ;-) Jobba, jobba, rasta hund, laga middag, skjutsa barn. Det går runt! Igår ringde jag Umeå och undrade vad som händer. Inte mycket! Dom har för lite resurser och har bett om fler. Dom vill ha fler operationsdagar men måste då få fler sköterskor och väntar på svar, så rätt som det är kan det rassla till. Tydligen är det ovanligt många barn som behöver opereras just den här terminen. Så typiskt! Men vi håller tummarna för att vi får komma snart, vi har även skrivit upp oss på lista om det blir återbud.
Igår hade jag utvecklings- och lönesamtal. Jag tror jag har världens goaste chef :-)
Nu hoppas vi på lite mildare väder, för nu är jag så himla less kylan!! Nästan -30 grader i går morse, nu är det runt -10. Nu får det bli vår snart!

Men imorgon är det FREDAG igen, bästa dagen!

3 kommentarer:

Mufflo sa...

Trevlig blogg

Helene sa...

Ja ibland går allt för runt !!
Man får hinna det man hinner = ))
Jag längtar till våren massor, jag känner mig alltid så trött och hängig nu = ((
Jag behöver värme och ljus för att må bra = ))
Ha en fin fredag.
Kram Helene.

Mita sa...

Ja skönt att det är fredag och helg nu,chans till lite vila för dom som behöver det.
Hoppas kan man ju att våren börjar knacka på.Vi längtar alla...
Kram vännen!