onsdag 8 april 2009

Jag vill ha sol!

Den här veckan går både fort och sakta. Idag har det gått sakta! Har massor att göra inför påsken, har haft nåt varje kväll....urtrött är jag dessutom, kom knappt upp imorse! Kanske beror det på att vädret är sådär gråkallt, vindar som blåser IS...när ska solen komma till oss?? Känns som om det varit ruskväder i en evighet!
Igår fick jag åka till veterinärstationen med hunden, han har ju ordentlig ögoninflammation. Jag fick en salva och tycker redan idag att han är bättre. Gick på en sådär 700-800 kr. Nu går det pengar! Och så mår inte lilltjejen nåt bra, hon har haft ont i magen ett tag så jag beställde tid idag hos doktorn, vi skulle få komma imorgon. Misstänker att hon kan vara överkänslig för nåt men vi får se vad de säger...
Nej nu ska jag snabba mig och få till en tidig middag, sen ner på Jysk för att köpa en plastlåda med lock som jag tänkte ha matvaror i när vi åker till fjälls. Alltid enklare att ställa i en låda istället för kassar...sen ska vi iväg på ridskolan och sen borde jag också hinna göra rent akvariet...puh....

Hoppas ni får en skön kväll :)

2 kommentarer:

Titti sa...

Hej! Det har en förmåga att rulla iväg hos veterinären...Vi hade hit veterinären i somras..2500 spänn,och sedan medicin på 800 åxå..Gratis å bra ;) Hoppas det är bra med er!!! Å att ni får en hääärlig påsk! Jag är ledig i påskhelgen för första gången på 5 år :) Ska njuta riktigt ordentligt av det!!!Kramar!

♥ Sanna ♥ sa...

Hmm visst är det så att det känns som det aldrig tar slut bara sak efter sak händer hoppas att det fixar sig med magen.
Vill önska dig en underbar PÅSK
KRAM