måndag 20 april 2009

Solen skiner och .....

ja inte verkar jag kunna vara glad för det! April kan vara en jobbig månad, det blir så ljust så man blir jättetrött, det är soligt och allt ska vara så glatt och bra. Just nu känner jag inte så och förstår inte varför. Jag känner mig less, less, less. Nånstans där uppe i fjällen, där jag borde ha hittat kraft, blev jag istället less och nu är det mycket suck och stön....Vet inte riktigt hur jag ska hitta tillbaka till energin och glädjen....men samtidigt måste jag också få vara lite nere känner jag...annars blir man bara mer stressad om man känner att man inte får vara det!
Lite kan det bero på det oflyt som varit, dyra tandläkarräkningar, veterinären och en massa andra räkningar....en massa jobb framför oss med nedervåningen (vilket iof kommer att bli så bra). Dessutom får vi ingen semester alls tillsammans min sambo och jag, inte en endaste dag! Så det blir till att vara hemma....

Nej nu ska jag rycka upp mig lite och skjutsa min dotter till gympaträning.

6 kommentarer:

Elin sa...

Åh va roligt att de fyller samma dag! Jättegrattis till Mirax från oss :-)

Titti sa...

Vi ska åxå renovera...Kanske...Om man får fingrarna ur... Fick susa hem igår å var rädd för att va tvungen att ta hit veterinären,men det gick till sig.Kolik känning..Tror jag..Ha en härlig dag! Kramar!

♥ Sanna ♥ sa...

Hoppas att du får en underbar dag idag vännen, här har det börjat soligt men molnen närmar sig!!
KRAMISAR

Pernilla sa...

Bakom varje "moln" finns ett ljus - det kommer snart ska du se
Sköt om dig
Kram Pernilla

Jenny sa...

Ibland är det inte till en nackdel att man blir less. Det brukar oftast vara en signal om att man måste göra förändringar för att må bra. Det gäller bara att lyssna på svaren så vänder det oftast! Stor KRAM!!!

Systern

Soffie sa...

va fin bloggen är å bra!