tisdag 28 april 2009

Tandläkare och åska

Imorse var det dax att gå till tandläkaren igen. Lagade ett stort hål och hade nog rätt så bra puls när jag gick in där. Fick en dunderbedövning och kände ingenting. Så skönt! Straffet blev väl att jag inte kände högra sidan av min mun sen....fnissade lite för mig själv när jag försökte dricka kaffe på jobbet. Det gick inte så bra! Men lyckades sörpla i mig det, fniss! Tack och lov att det nu är gjort!
Det har också regnat ordentligt idag och även åskat! Det är bara bra, för nu är det endast några snöhögar kvar här inne i stan! Och imorgon ska solen komma igen, så skönt!

Själv har jag så mycket att göra att jag inte vet vad jag ska börja med. Men det är mycket roliga saker!

- Bestämma golv och vilka färger som ska målas i hall och tvättstuga, samt vilken ytterdörr vi ska ha. Inredning till tvättstugan.
- Fixa presenter/blommor till två "födelsedagsbarn", som fyller 60 och 65 på sista april.
- Baka bullar till helgen, kanske också matbröd om tid och ork finns!
- Bära ut allt i förrådet och tvättstugan till garaget så att vi kan börja riva snart!
- Deklarera!
-Köpa blomjord till mina penséer och plantera ut dem.

Mm. Finns lite att greja i.

Kram!

2 kommentarer:

Eva Loppan sa...

Som sagt gumman, skriv på din lista...Ta det lugnt!!!

Massor av kramar

Eva

Mija sa...

Oj, det är jobbigt det där med bedövning och tandläkarbesök.. *skrattar åt din beskrivning av kaffestunden*

Skönt att det är ´över iallafall.. :)