måndag 15 juni 2009

En dag till

Idag var det tillbaka på jobbet igen, efter fyra dagars ledighet. Tungt! Det var allmänt tyst, ingen på skojhumör. Tror vi alla behöver semester just nu! Vädret då? Man undrar vart sommaren är? Det har blåst ordentligt idag, men inget regn tack och lov. Äldsta dottern har varit på fotbollsskola, och hon verkar ha haft himla kul.
Klockan sex åkte jag med sexåringen till skolan och träffade fritidspersonal. Barn och föräldrar fick fika, barnen fick leka och vi fylla i lite papper. Kommer nog inte bli några problem alls i augusti när dottern börjar i förskolan :)
Efter det åkte jag iväg till motionsspåret och det blev en kortare rask runda med hunden, ca 3,5 km. Hoppas kunna springa också nån dag den här veckan. Har ju inte sprungit något sen sist då foten gjorde så ont. Jag får ta det lite försiktigare nästa gång ;)
Imorgon ska jag iväg till frissan. Har inte bestämt hur mycket jag ska klippa, sist sa vi att jag skulle fundera på om jag ville klippa mig lite kortare. Men jag har ju haft långt hår ett tag nu, så det känns ju lite att klippa av det. Eller ja, så långt är det väl inte, men en bit nedanför axlarna iaf. Ska också göra slingor tror jag...Man behöver nånting nytt ibland :)

Imorgon ska jag också iväg på nåt annat spännande, får se om jag berättar om det sen. Ja inte så mycket annat händer här. Utom att en dag till har gått, närmare semestern. Nu längtar jag så efter sol, bad och ledigt!!!










♥KRAMAR♥

2 kommentarer:

Jessica sa...

Oj, vad nyfiken jag blev nu vad det kan vara för spännande du har hittat på.

Vilka härliga sommarbilder du tagit.

Hoppas du får en bra midsommar!

Mija sa...

Åh vilka vackra foton. Det med fotspåret på är ju helt underbart! :) Jag tcker om foton som säger något, och det gör de här. Bra jobbat!

Ha en skön midsommar nu!
KRAM