torsdag 18 juni 2009

Midsommar

Ja nu är vi äntligen här. Midsommar! Endast några grader varmt imorse, kanske 13-14 under dagen. Är det till veckan värmen kommer? Hoppas det!
Sambon och jag pysslar som mest med förberedelser inför imorgon. Vi ska åka till några släktingars stuga, vi blir runt 16 st vuxna och barn som ska äta, leka och ha kul. Men det gäller att packa ner varma kläder eftersom det ev blir regn, och ingen värme. Jag har grejat med lite recept som jag inte kan avslöja förrän efter helgen, efter som det ska vara en överraskning för en del ;-) Men jag lovar att bjuda på några recept som verkar lovande :-)
I tisdags var jag iväg och klippte mig, och har lite mindre hår nuförtiden. Skönt känns det! Lite ovant att inte kunna sätta upp håret, nu måste det fixas lite på mornarna, men det vänjer sig man vid också. Blev en del slingor också, känns riktigt bra nu. Kul med förändringar!
Jag och en arbetskompis har också samma kväll varit iväg och spått oss hos en kvinna som är helt otrolig. Hon sa en hel del spännande saker som jag inte helt vill avslöja. Det lär väl visa sig om det kommer att ske!

Nu önskar jag er en riktigt skön midsommar! Hoppas regnet håller sig borta!

Många Kramar ♥


Nu blir det stugan i helgen

Så vackert vid vattnet

6 kommentarer:

♥ Sanna ♥ sa...

Så himla fint, har ni bra väder.,. här har vi 12 grader och regn suck men midsommar ska det bli och vill passa på att önska dig en underbar midsommar!!
KRAM

Cissi sa...

Tyvärr blir det väl ingen högsommarvärme imorgon men det vore trevligt om vi slapp regnet...

Önskar dig en härlig midsommar!
Kram

Lallis - liv och leverne sa...

Ha en riktigt fin midsommar
:)
Kram Lallis

Titti sa...

Hoppas ni får det mysigt i midsommar!! Här regnar det,men det ska nog bli trevligt ändå :) Stor kram!!!!

Pernilla sa...

Här skiner i alla fall solen och det är vi glada för.
Ha en trevlig midsommar!
/P

Jessica sa...

Hoppas ni haft en toppen helg!

Spännande med spåtanten, hoppas dom spännande grejerna verkligen händer.