lördag 6 juni 2009

Trött

Ååååh så trött jag är nu! Var på fest igår kväll, jättetrevligt med god mat och många skratt. Hemma efter tio, ja det var tidigt, men jag var så himla rädd att försova mig i morse :) Bara därför vaknade jag kl fem och kunde inte somna om, så typiskt!
Och inte gick det bra heller! Domaren tyckte att min hund såg ut som en tik, så det var ingen bra kritik där inte. Själv var jag jättenöjd, jag tyckte han skötte sig jättebra, trots att han fått så lite tid i veckan som varit. Nog vet jag om att han är lite liten, men inte tycker jag att han ser ut som en tik iaf....men så är det i utställningsvärlden, domare tycker väldigt olika. För mig är inte utseendet så viktigt, även om det är kul att ha en fin hund. Viktigast är ändå att han fungerar i vår familj och är bra mentalt, och det ÄR han. Så det så!

Nu har vi precis kommit hem från svärmor, som fyller år och bjöd på en underbart god middag, med grillat kött och potatisgratäng, en jättegod sallad med fetaost, mums! Sen blev det jordgubbstårta och kaffe...så nu är jag så mätt och ännu tröttare :) Nu blir det väl (tyvärr) lite fotbollsmatch en stund, sen ska vi se Twilight, haha har lurat sambon att hyra den! Har ju sett den på bio och Robert Pattisson i huvudrollen är ju såååååå snygg. Och har du inte sett filmen, så gör det!!!!! Visar en bild nedan, men det går ändå inte att jämföra i filmen!!

See you





2 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Vad kul med fest:)
Ja, twilight måste jag nog se.. verkar det som;)
Kram Lallis

soffie sa...

roligt med fest!
men även om jag knappt dricker nåt nu förtiden så känner jag mej helt slut dagen efter ,får väl skylla på åldern;O)
gokväll