tisdag 17 november 2009

Full huggning

Jag känner mig inte så synlig här just nu, av en massa anledningar. Nu är det full huggning i hallen! Sambon har tillbringat helgen med att fräsa spår i betonggolvet, medans vi har roat oss i Östersund...Igår blev slangen lagd i spåren och idag har det lagts betong för att täcka en del hål. Nu ska det sen spacklas och nästa vecka läggs golvet in. Gäller att bita ihop fram tills dess :-) Just nu försöker jag glömma att det är dammigt och att man får gå på brädor genom hallen, ytterkläderna är i garaget, ja allt är upp och nervänt ;-)
Sen är det mycket på jobbet just nu, en massa saker händer, och dessutom börjar det dra ihop sig mot jul och man börjar tänka julklappar. Och naturligtvis kommer som ett brev på posten att samla in pengar både till skolklass och till gymnastiken :-) Känner på mig att tempot kommer att vara högt ända fram tills jul..
Å nu måste jag sätta mig och göra en massa saker på min lista, ju mer jag får bort dessto mindre blir bördan ;-)
Jag hoppas jag snart kan få tid att titta in till er...Hoppas att ni får en härlig onsdag imorgon!

5 kommentarer:

Camilla sa...

Önskar dig en god natt i natt och en underbar onsdag i morgon.
Kram på dig!

Titti sa...

Oj vad ni jobbar på! Men snart är det klart kan jag tro :) Här funderas det på vad som ska bli nästa projekt...Det finns en del att välja på...

Camilla sa...

Snart är det min tur att leva med damm och bräder.
Vi ska renovera både tvättstugan och badrummet.
Ha det bra och kram på dig!

Pernilla sa...

Tycker riktigt synd om dej. Men det är bara att bita ihop, tyvärr.
/P

Susanne P sa...

Ja men tänk så fint det blir när det blir klart!
Håll ut!
Kram
Susanne P