tisdag 3 november 2009

Snart mitt i veckan

Snart mitt i veckan! Mörkt, mulet och ruggit har det varit både igår och idag, inte alls så klart och fint som i söndags. Det ryktas om lite snö också, och det har jag inget emot, bara det inte blir blask ;-) Humöret känns riktigt bra trots mörkret ute...Den här veckan ska en kille komma och lägga golvet i tvättstugan. Än har vi inte hört nåt, man vet ju hur det är med hantverkare *sss*. Hoppas, hoppas han kommer! Annars blir jag tokig.
Igår blev det en härlig kvällpromenad/träning med hunden. Vi utnyttjade en lekpark där han fick klättra i rutschkanan, gå balans på en stenmur, gå balans på bänkar, balansera på stora stenar. Gissa om han var trött igår :-) Eftersom det är lugnt på hemmafronten idag tänkte jag hinna med en längre runda ikväll igen. Behöver röra på mig själv också, tydligen har Halloween satt lite spår *hrmm*
Nämen det är väl bara att knyta på sig skorna då...:-) Hoppas ni får en mysig kväll!

4 kommentarer:

Camilla sa...

Nja,nog vill jag att snön kan vänta ett tag till.
Ända fördelen är att det blir ljusare.
Men tänk på all skottning....blääää!!
Ha det bra och kram på dig!

Susanne P sa...

Jag ligger efter med hundträningen sedan jag låg sjuk, måste ta mej i kragen...
Vilka roliga övningar du hittade på till jycken!
Ha det bra i kväll!
Kram
Susanne P

Titti sa...

Jaså ni har åxå snöfritt...Jag vill ha lite snö nu..Inte nå mycket,ett par decimeter räcker gott å väl... Du jobbar å står i?? Samma här.Sista passet dock innan frivecka. Mycket skönt!! Ha en härlig dag!

Titti sa...

Vi har snö,vi har snö!!! Inte så mycket men liiiiiite vitt blev det iallafall!! Synd bara att det säkert inte ligger kvar mer än ett par dagar :( Kram på dig!!