måndag 1 februari 2010

Boktips

Två inlägg på en dag hör inte till vanligheterna, men jag måste bara tipsa om en bok. Den heter "Inred och dekorera ljust och lantligt" och är skriven av Anna Örnberg. Jättevackra bilder och bra tips om man vill pyssla själv! Nu har jag inte hunnit läsa hela boken, men det lilla jag har läst och tittat på de vackra bilderna, kan jag rekommendera boken om man gillar den stilen.
Kan lugnt säga att man är sugen på att börja greja igen!! Måtte våren komma snart....



♥Kram♥

5 kommentarer:

Cissi sa...

Den där boken ska jag titta efter!

Valpkursen gick väl sådär... Men vi är där för att lära oss... Många tankar och funderingar har jag men det verkar inte som om någon kan svara på dem...
Men det är nog det som är felet med mig.. Jag tänker för mycket! :o)

Kram på dig!

Camilla sa...

Svar:
Oj,vi har bokat på Kina restaurangen.
Vi tog redan klockan fyra för halv fem var det fullt.
Ring dit (0660-17500)och kolla och boka i så fall.
Det vore roligt,då får man se dig live :)
Annars har vi Statt,Framnäsbaren,Röde orm,varvsberget men en del av dom är inte gångväg till slutmålet.
Kina är nära och bra!
Lycka till!
Kram på dig!

Camilla sa...

sv:Gör det,det vore jätte roligt.

Camilla sa...

Det var ju bra att dom fixat bord .
Det är nog många som ska ut och äta först,så det är nog svårt att bara chansa.
Hoppas vi ses.
Ha det bra och kram på dig!

Susanne P sa...

Vi ska på genrepet (fredag) på melodifestivalen...sådär kan jag tycka...men det tycker jag om allting när jag ska ut...det blir nog kul ändå!
Kram