söndag 28 februari 2010

Hallgarderob

Söndag igen och ny vecka imorgon. Veckan som varit har faktiskt gått sakta - enligt mig. Alldeles för mycket snö har det kommit, gissar på ca 30-40 cm. Får jag inte vår snart blir jag tokig!!
Fredag och lördag har jag haft sprängande huvudvärk, vet inte om det intensiva snöandet har bidragit. Men idag har det känts lite bättre...
Sambon och jag har skottat snö och röjt undan inne. Han har gjort det sista klart på hallgarderoben, nu fattas lite galgar, men kanske kanske åker vi till Ikea nästa helg och kan inhandla lite sånt. Vore fint att få in skåp och tvättho i tvättstugan nu, så jag kan sätta om mina blommor. Känns lite väl söligt att göra det i köket. Annars händer det inte så mycket, känner mig lite låg pga vårlängtan just nu och hoppas att det vänder SNART.
Tänkte visa en bild från hallen och garderoben. Lite svårt att få till bra bilder då hallen är ganska trång. Hoppas ni får en skön söndagkväll, själv hoppas jag att jag får mer inspiration snart. Kram!



Åsså mattes sötnos :-)




4 kommentarer:

Camilla sa...

Gud,så fint det blev i hallen.
I dag ska vi till stan för att köpa tapet,matta och färg till tvättstugan.
Ja..Dolph...det hade inte varit roligt utan honom :)
Visst vet du om att du är med i min tävling nu ,när du kommenterat på min blogg :)?
Ha en bra dag och kram på dig!

Hallon & Blåbär sa...

Blev ju superfint. Kissen är ju en riktig sötis.

Hoppas du får en fin vecka!

Nannis sa...

Jättefint! :)

Har du sett någon kamera du är intresserad av? Systemkamera?

Jennyshemochharmoni sa...

Wow vilken skillnad! Det blev verkligen superfint! Skönt att få undan kläder också, det skapar ett större lugn. Kram!