tisdag 23 februari 2010

Långdraget...

datatrubbel är vad det är. Men men. Jag tänker inte ge mig. Kontroll av datorn visar att den är okej, kanske då modemet som måste bytas ut. Jag vill hellre lägga mina pengar på tvättstugan känns det som! Så vi blir klara nån gång!!
Nu är i alla fall garderoben i hallen på plats. Till helgen ska den torkas ur och fyllas och jag lovar att ta lite bilder och visa hur det ser ut...riktigt nöjda blev vi!
Kylan håller oss i ett järngrepp just nu, imorse -31, då kan man lätt hålla sig för skratt. Men man märker att man blivit van vid kylan när man tycker att det är rätt skönt ute, fast det är -15...;-)

Det känns som man går i nån slags bubbla tack vare kylan, man vill inte ta sig för nånting...Jag hoppas verkligen att det vänder snart, för nu har man snart tappat hoppet om att det kommer en vår!
Nu ska jag snart hoppa i säng, imorgon är det jobb igen och sen ska jag iväg med mina arbetskompisar och äta på restaurang. Vi blir bjudna på en trerätters, känns helt okej :-) Sen väntar fest hemma hos min chef på fredag, där det också ska bli god mat, vin och skoj, längtar!

Hoppas ni alla får en bra fortsättning på veckan - håll ut! Bättre väder måste komma snart :-)


Nu vill jag ha vårväder!!

6 kommentarer:

Jennyshemochharmoni sa...

Ja, nog hamnar man i koma nu när det är så kallt! Inte kul. Snart mars och då vänder det :) Kram!

Camilla sa...

Ja...bättre väder måste komma snart.
Men inte än.
Lika kallt i dag :(
Ha en bra dag och kram på dig1

Susanne P sa...

Jag blev så glad i morse när det bara var -20. Efter hundprmenaden så var det uppe på -14 och det var en helt underbar promenad.
Kram

Hallon & Blåbär sa...

Härligt, hoppas du får det riktigt roligt på festen.

Ha nu en riktigt bra helg och så hoppas vi att våren vill komma ett steg närmare.

Susanne P sa...

Ha det så bra i kväll!
Kram

Susanne P sa...

Och mer lär du få läsa om våra gnabb... ;)
Oss slipper du inte så lätt!
Kram & ha en bra lördag.