söndag 7 februari 2010

Toppenhelg

Vilken toppenhelg det här har varit :-) Jag och kollegerna hade jättetrevligt på melodifestivalen, även om vi fick sitta högst uppe i läktaren. Liite jobbigt för mig med min höjdskräck. Från början tordes jag inte titta ner, men efter ett tag blev det lite bättre. Men stämningen var toppen, så det var väldigt kul. Hoppas man kan göra det fler gånger! Själv höll jag på Ola och Linda Pritchard, som jag tyckte var väldigt bra. Otroligt att hon inte kom med!
Vaknade idag till en strålande sol, och det har verkligen varit helt underbart väder! Sambon och jag tog en sen långfrukost, i all tysthet. Sen blev det långpromenad i solen med vovven. Eftermiddagen har gått åt till att trimma hunden, tassar, öron och svans, handling och hämtat barnen hos mormor. Nu blir det lite strykning och sen soffan...måste erkänna att jag är väldigt trött! Hoppas ni får en underbar vecka :-)


Ola in action


Underbart vackert väder idag!

5 kommentarer:

Camilla sa...

Vi kunde ju ha vinkat åt varandra.
Vi satt på andra sidan.
Typ på samma ställe som ni fast på andra sidan om scenen :)
Jag kommer att skriva om melodifestivalen i morgon :)
Ha det bra och kram på dig!

Susanne P sa...

Man har all rätt till att vara trött dagen efter. ;)
Kram

Camilla sa...

Bliv du rakt med på bilden?
Ha en underbar måndag och kram på dig!

Titti sa...

Ja vilket härligt väder!! Riktig vårsol :)

Nannis sa...

Häftigt!! =)

kram!