tisdag 27 januari 2009

Det bara small till!

Ja tänk så fort det kan gå ibland! Igår hela dagen kände jag mig frusen och hade lätt ont i kroppen. Idag ligger jag däckad i förkylning! Ibland hinner man inte med...känns inte som det alls kommer lägligt när det är kalas och grejor på gång, hela helgen framöver....och imorgon kväll skulle jag följa lillskruttan till stallet, hon ska ju börja på ridlekis! Och då måste man själv leda hästen, vilket jag kände skulle bli otroligt kul, efter alla mina år med hästar i yngre dar! Nu känns det inte som om det kommer att var möjligt. Känns som om det skär i hjärtat om jag måste säga till henne att hon inte kan få rida förrän nästa onsdag, hon som räknat dagar och längtar så mycket!! Jag avvaktar väl lite till innan jag avbokar...än kan väl under ske!

Well, för några dagar sen skulle jag leta efter handboken till min digitalkamera. Jag har klickat och tryckt överallt så nu blir ju korten suddiga. Blir tokig! Men då hittade jag också en skiva för att ladda ner nånting som behövs för att kunna se de filmer som jag tagit med kameran. Jippi! Tänkte visa en liten snutt av buspojken ;) Blir lite full i skratt när vi tränar sitt och ligg, han kommer närmare och närmare, måste träna det också, så att han stannar kvar på stället :)

Nej nu är det nog dax för mig att lägga mig ner en stund igen, helt slut....


4 kommentarer:

Helena sa...

Nämen fy, hoppas du kryar på dig SNABBT!!!

Tack så mycket för komplimangen, särskilt full av idéer tycker jag dock inte att jag är :) Självklart får du länka!

Hoppas du får sova gott inatt så du är piggare imorgon!!

Kram

Marie//Tekla Maräng sa...

Hoppas att du kryar på dig snart.
Tack för att du skrev inne hos mig så att jag hittade dig. Du verkar ha en trevlig blogg. Ska titta vidare:)

Anonym sa...

Vad tråkigt att höra att du är sjuk! KRYA PÅ DIG!!! Hoppas du snart mår bättre! Kraaam!

Anonym sa...

Åh hua för att var sjuk. Krya på dej.
När jag tränar ligg, sitt, stå på avstånd belönar jag ALLTID bakom hunden. Lägger en godis, boll eller vad man nu ska belöna med, bakom hunden och sen "Ligg", och "BRA! var så god"!" När det blir ett bra ligg, alltså. På så sätt flyttar han aldrig framåt, han vill ju bak och ha godiset. Men det där kunde du nog redan.
/P