torsdag 8 januari 2009

Utmanad!

4 av mina favoritprogram på TV

*Simon och Thomas

*Bonde söker fru

*Mannen som talar med hundar

*Skriver väl Let´s dance då, kommer inte på nåt....

4 saker jag gjorde igår

*Stekte misslyckad pannkaka

*Tog en lååång prommis i -17 grader

*Jobbade

*Bloggade

4 saker som jag ser fram emot

* Våren

*Sommaren

*Semester

*Byta avlopp

4 av mina favoritrestauranger

*Pizzerian runt hörnet

*Toledo, spansk restaurang

*Grekisk restaurang på söder i Stockholm som jag ej vet namnet på

*Finns nog inga fler just nu


4 saker på min önskelista


* Vinna på postkodlotteriet (snart ser ni mig förvånad öppna dörren när Hanna eller Kim kommer)

*Ett nytt avlopp

*En resa utomlands

*Att vi alla får hålla oss friska o krya

4 personer jag utmanar:

* Den som

*vill göra

*den här

*utmaningen är välkommen!

1 kommentar:

Ett skönare liv sa...

Ja de ska man verkligen :) tack snälla du !!!
de va så lite så, du skriver härligt :)

ha en skön helg !

kram nadja