lördag 24 januari 2009

Hektisk lördag

Imorse klev jag upp tidigt. Så tidigt som halv sju, och iväg till jobbet halv åtta. Jobbade fyra timmar! Sen bar det iväg hem för lunch, sen med äldsta dottern ner på stan för köpa de sista presenterna till yngsta dottern som fyller år 30/1, hela 6 år.
Sen bar det iväg hem igen för att rasta hunden, sen iväg och firade en nyss fyllda 30-åring. Där blev hela familjen i några timmar, sen hem och laga och äta mat, och efter det 40 minuters promenad med hunden. Nu är jag ganska slut....men ska tvinga mig att rengöra mitt akvarium. Har ju fått för mig att jag ska sälja det! Har lite ångest, men tycker inte att jag hinner med det som jag vill, dessutom har jag haft otur med sjukdomar på fiskarna. Känner mig lite less på det helt enkelt. Men det kommer att bli tomt utan! Men vem vet, kanske är det inte så lättsålt heller, då kanske det blir kvar....Vi får se!
Hoppas verkligen att jag inte somnar i soffan i sen, men det är stor varning efter den här dagen...:)


En bild från förra året när jag hade malawiciklider. Fina färggranna fiskar!

2 kommentarer:

♥ Sanna ♥ sa...

Fiskar ger ett lugn som man inte kan förklara tyvärr har jag inte tiden att ta hand om ett akvarium så vi har inget här...
Hoppas att du inte somnade isoffan utan fick en mysig kväll.
Kramisar

Anonym sa...

Vad mysigt det skulle va med akvarium!! När jag var liten hade vi ett med minihajar av nåt slag.Det var ganska coolt.Skulle gärna ha ett megastort med saltvattenmiljö och en helmassa firrar å sjöhästar å sjöstjärnor :)
Bättre än TV ;)
Hoppas du får en härlig söndag! Här toksnöar det...Har hållt på sedan igår kväll,så nu hoppas jag på skotertur på tisdag :) I morrn jobbar man ju :( Måste kolla min lottorad...Kanske har just jag vunnit storkovan! Fast det ska nog mycket till är jag rädd... Kram på dig!!