onsdag 28 januari 2009

Snörvel...

Kunde inte somna om när barnen och sambon åkte imorse, strax efter sju. Typiskt! Försökte läsa lite och somnade naturligtvis om vid halv nio, då var det ju dax att masa sig upp. Hördes lite tunga suckar från hundsängen...så det var lika bra att gå upp. Blev lite irriterad av att någon från Ellos ringde kvart över nio och ville pracka på mig en försäkring (??)! Fast jag sa nej tack två gånger ville hon inte lyssna utan skulle berätta...men till slut gav hon upp.
Känner mig så hyfsat pigg så jag kan sitta uppe, men är lite yr när jag ska gå. Och snuvig. I massor.
Nu ska jag kolla lite på H&M om det finns några kläder...

2 kommentarer:

Eva Loppan sa...

Men lilla gumman det låter inte alls bra detta! Ta hand om dig, så du piggnar på. Saknar dig så på dagarna det är tomt....Gulle plutt Mirax, han är bara för charmig:-)

Massor av krya på dig kramar

Eva

Anonym sa...

Det verkar vara en elak bacill du fått som besök!
Jag ordinerar mycket vitaminer och vila. En god bok och några praliner lättar också upp! :o)
Kram