onsdag 5 augusti 2009

Ont i nacken

Igår var ingen bra dag, hade en himla huvudvärk. Tror att det beror på bilåkandet, får ont i nacken av det. Dessutom var det varmt och väldigt kvavt ute. Idag känns det lite bättre. Det har regnat i natt, nästan skönt då luften blir lite lättare. Igår var det fotbollsmatch för 6-åringen igen. Nu börjar snart karusellen igen....Men jag har tänkt mycket under semestern, jag måste göra förändringar för att må lite bättre. Jag har tappat lusten för det mesta sen vintern som varit, med alla aktiviteter, ja allas aktiviteter utom mina då. För det har det inte funnits tid till, och så vill jag inte ha det.
Jag har en massa tankar om hur vi ska få till det och jag hoppas verkligen att det går att pussla. Det måste gå! Men sen vad jag vill göra vet jag inte än....Många tankar går kring hunden, han skulle behöva mer och jag vet inte hur jag ska hitta tillbaka till inspirationen med honom. Tävlat har vi inte gjort sen förra hösten, tränar gör jag lite sporadiskt bara, utan något mål. Men just nu känns det som om jag bara vill känna in vad jag själv vill, det får vara så, så länge. Förhoppningsvis kommer inspirationen tillbaka!

Nej nu är det dax att hoppa in i duschen och bege sig iväg till en loppis. DET har jag lust med iaf :-)

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Ibland måste men få vila från alla måsten. Jag har ju haft det likadant med min hund under lång tid. Men huvudsaken just nu är att han mår bra och den träningen som blir av, är den bästa. Tävla kan jag göra en annan dag. Eller så ska jag vara glad med min hund utan att bevisa det med tävlandet. Men jag förstår, det gnager i mej också. Ge det tid.
/P

Titti sa...

Hej! Ja det är ingen barnlek när inspirationen tryter. Men den brukar infinna sig igen..Hoppas det går över snart..Ha en härlig dag! Kramar!