måndag 24 augusti 2009

Sommar igen

Idag har det varit riktig sensommarvärme med över 20 grader, jätteskönt! Körde lite linjetag, sök och dirigering med hunden och han tyckte att det var varmt...även fast klockan var 17,30. Sen tog vi också en långprommis med mamma på ca 1,5 timme. Gissa om han var slut sen :-) Skulle egentligen ha sprungit idag, men jag har inte känt mig så kry. Ont i halsen och känner mig konstig i kroppen. Hoppas det inte är nån svininfluensa på gång iaf...Man undrar ju lite hur det kommer att bli med det där...man hör liksom ingenting, det är supertyst om det nu.
Jag tänker nog inte vaccinera mig, men jag funderar lite över barnen, man vill ju inte att de ska bli jättesjuka. Men då borde det vara dax för vaccinering nu, för det tar väl ett tag innan det verkar? Men det kanske är för sent ändå, en arbetskompis dotter är jättesjuk och har varit det i över två veckor, och hon misstänker att dottern fått svininfluensa. Men själv verkar hon frisk. Ja jag vet inte.

Nä jag vet inte om jag hade så mycket att skriva om idag. Men imorgon kommer det lön på banken och det är aldrig fel :-)

1 kommentar:

Jennyshemochharmoni sa...

Nä, fy sjutton. Någon influensa vill man verkligen inte ha. Jag tar alla vaccin i världen bara jag slipper! Sista bud är väl att man får ta det i september oktober. Hoppas! Ha en bra vecka! KRAMKRAM