fredag 19 december 2008

Helg

Nu är det äntligen helg igen! Den här veckan har varit så seg, kanske för att vi haft så mycket på jobbet. Men nu är den ääntligen slut! Sambon drar iväg på firmafest och jag och tjejerna myser lite framför teven. Sen får jag lite besök av arbetskamrat, trevligt! Så här har det ätits pizza, mums, och dragit över med dammsugaren det värsta hundhåret :) Större städning blir i helgen...inför julen. Sen ska också handling göras och lite småpyssel som inte blivit klart. Naturligtvis har man alltid saker kvar att göra, varför blir det alltid så??
Nej nu måste jag ut med jycken i halkan en runda....

Ha en skön fredagkväll!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!! Visst är det ett gissel med halkan när man ska ut på prommis....Vi kan tack o lov gå rakt över åkern å ut i skogen.. Hoppas du mår bättre!!! Här ringer telefonen i ett kör..Johan har annons på blocket på ett snöblad,men själv far han på jobbet så jag är telefonist åxå...
Här ska städas innan jul åxå.Städa är nog det trååååkigaste som finns!!! Kul när det är fint,men innan man kommer dit...Sen blir det ju ogjort på fem röda åxå...Suuuuuuuck........
Näää,jag ska kryssa vidare i korsordet jag.Mitt morgonnöje ;) Ha en UNDERBAR dag!!!! Många varma kramar/Titti

Anonym sa...

åxå åxå...Man läser inte igenom det man skrivit haha....Jag är ju lite allerkisk mot upprepningar ;) Men du ser vad det kan bli när man skyndar sig ;)

Miss Agda sa...

Ja, visst är det superskönt med helg!! I sthlm regnar det bara- vill så gärna ha snö!!
Ha en trevlig lördagkväll!