torsdag 4 december 2008

Snart fredag igen :)

Idag har min dator fått sig en rensning. Nu har jag skaffat en extra hårddisk där allt sparas....Nu ska i alla fall allt vara fräscht och bra. Bra. Jag gillar när allt fungerar.
Imorgon är det ääääntligen min fredag igen. Veckans bästa dag. Imorgon kväll ska jag sätta mig med lite julklappsönskelistor och försöka hitta några tips. På lördag har jag fixat barnvakt, så sambon och jag ska göra en drive på stan. Sen har jag också lovat min sambo att hjälpa honom hitta lite nya kläder då han ska till Storstan Stockholm nästa vecka. Det går ju inte att åka dit i utslitna gympadojor och verkstads-utslitna jeans. Eller? Han skulle nog göra det om jag inte gav honom lite "tips" om att han borde investera i ett par nya skor och lite nya kläder. Det finns ju en värld utanför verkstan, hehe. Så nästa vecka får jag styra över tv-dosan helt och hållet själv.
Underbart.
Nej nu är det nog snart dax för mig att krypa ner i sängen. Jag är riktigt trött. Sov gott!

Inga kommentarer: